Jak na ovesnou kaši?

20. července 2015 v 9:14 | MiKi |  Be fit
Také milujete snídaně? A ráno stojíte před lednicí a nevíte co byste si daly a na co máte vůbec chuť? Proto vám dnes představím jednu z mých oblíbených snídaní a tou je ovesná kaše.
Ovesná kaše jde udělat na více způsobů, já ale dělám ten nejjednodušší.

Co budeš potřebovat k výborné a zdravé snídani z ovesných vloček?

Hrubé ovesné vločky
Mléko
Granko
Banány/rybíz/jahody/maliny
Nutellu/Arašídové máslo

Ovesné vločky nasypáme podle potřeby do misky, kterou lze dát do mikrovlnné trouby. Já si dávám plus mínus 4 hrsti ovesných vloček. Zalejeme mlékem - asi čtvrt až půl hrnku. Dáme do mikrovlnky dohromady na 4 minuty. Po 2 minutách misku vytáhneme a vločky zamícháme. Já si podle potřeby přidám Granko. Vložím zpět do mikrovlnky a zapnu opět na 2 minuty. Po vytažení na vločky nakrájím banán/jahody nebo přidám maliny/rybíz (podle chuti). A následně na ovoce můžeme přidat nutellu nebo arašídové máslo, marmeládu. (opět podle chuti).

Každý dělá vločky jinak, přidává si na ně různé ingredience. Už je to pouze o chuti.
Dobrou chuť!

Klady ovesných vloček:
• ovesné vločky rychle dodají energii
• umocňují schopnost těla budovat svalovou hmotu a zároveň spalovat tuky
• posilují imunitní systém
• mají vysoký obsah železa a vápníku
• napomáhají při střevních potížích a poruchách trávení

breakfast
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama